Saturday, December 14, 2013

beef patates köftesi

Selam degerli web sitesi okurlarimiz. Simdiki yayinimiz beef patates köftesi.

Çok şükür girebildim bloguma. Yarım saat önce denediğimde erişilemiyor diyordu işlerim arasında bir kez daha deneyim dedim ve umutla tekrar denedim açıldı. Hazır açabilmişken biriken tariflerimden birini ekleyim ben.Beef Stroganof ilk kez yaptım bonfileyi hep aynı şekilde pişiriyordum ama bu sefer hem buraya ekleme hevesiyle hemde Alpanın damak zevkine uyacağı düşüncesiyle bu şekilde hazırladım. Aslında beef stroganof kremalı dana sote anlamına geliyor ama ben bonfileyi bütün olarak sevdiğim için uzun şeritler halinde kesmeden kasapda hazırlattığım şekilde ğişirdim.


beef patates koftesi 1


Malzemeler:

• 800 g bonfile

• 1 küçük soğan

• 1/2 çay bardağı zeytinyağı

• 500 g mantar

• 1 tatlı kaşığı sirke

• 200 ml sıvı krema

• 1 kaşık margarin

• Tuz ve karabiber

Hazırlanışı:

Eti 1/2cm kalınlığında şeritler halinde kesin.(Ben kesmedim)ve zeytinyağı karabiber karışımı ile iyice ovun. Kapalı cam bir kaseye alıp buzdolabında en az 1 saat dinlendirin. Bu arada Soğanı piyazlık doğrayın, mantarlarıda temizleyip onuda ince ince dilimleyin. Yemeği pişireceğiniz tavanıza 1 kaşık yağ ekleyip soğan ve mantarları iyice pişirin diğer tarafta Tavayı iyice ısıtın sirke ilave edilmiş etleri arkalı önlü iyice pişirin. Soğan ve mantarların olduğu tavaya etleri alın ve 10 dakika pişirin. Tuz ve ekleyin. İyice karıştırın, kremayı koyun ve çok kısık ateşte 10 dakika pişirin. Hemen servis yapın. Sanki zahmetli ve zor bir yemek gibi ama öyle değil çalışan hanımlar için gayet kolay ve bir o kadar da şık bir yemek. Afiyet Olsun


beef patates koftesi 2


Alpan tabağını sildi süpürdü.


Onerdigimiz enterasan makaleler : kibris patates koftesi

No comments:

Post a Comment