Tuesday, December 10, 2013

Mini Giveaway #20



mini giveaway 20 1


1.5ml tapi saya dah guna lebih kurang 0.5ml, so baki lebih kurang 1ml



Seperti yang saya dah janjikan dengan u all.. hari ni saya nak lancarkan MINI GIVEAWAY #20.. hadiahnya EAU DE PARFUM SPRAY 1.0ML - DKNY






Cara nak join sangat mudah :-






1) Tinggalkan link blog u all di entry ini SEBELUM PUKUL 12 TENGAH MALAM (25/11/2013), jika takda blog, boleh tinggalkan emel..






2) (26/11/2013), saya akan keluarkan senarai nama peserta






3) (27/09/2013), saya akan umumkan nama pemenang






4) JIKA HARI RABU @ 27/11/2013, PEMENANG TIDAK MELAPORKAN DIRI SEHINGGA PUKUL 12 TENGAH MALAM, SAYA AKAN SURUH ALISHA CABUT UNDI LAGI...






5) HARAP U ALL ALERT DENGAN TARIKH SENARAI NAMA DIKELUARKAN + TARIKH PENGUMUMAN PEMENANG..





Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.




mini giveaway 20 2




mini giveaway 20 3


mini giveaway 20 4


tekan SINI untuk perkongsian bersama





No comments:

Post a Comment